Direct contact

Callcenter meubilair is ideaal voor een bedrijf waar veel wordt gebeld

Niet alleen voor een callcenter is akoestisch meubilair geschikt, want waar veel wordt gebeld kan irritatie ontstaan door geluidsoverlast. Overlast door collega’s die telefoneren komt vaak voor in een open kantoor. Met callcenter meubilair creëert u rust en een aangename werksfeer. Er zijn vele combinaties en opstellingen mogelijk om uw doel te bereiken. Wilt u eens vrijblijvend advies? Neem gerust eens contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak.

Bel: 0736219022Contactformulier

Wat is callcenter meubilair?

Callcenter meubilair zijn meubelen met een verhoogde akoestische werking. Door het gebruik van akoestische wanden en schermen kunt al snel rust creëren op kantoor. U krijgt hierdoor meer privacy op de werkplek waardoor mensen zich veiliger voelen en minder snel worden afgeleid op het werk. Dit betekent dat uw medewerkers zich volledig kunnen concentreren op hun taak en daardoor ook productiever zijn. Toegegeven, de aanschaf van callcenter meubilair is een investering. Een investering die zich op de langere termijn vanzelf terugverdient, omdat er intensiever kan worden gewerkt.

Ongestoord telefoneren in een open ruimte

Met callcenter meubilair kunnen uw medewerkers ongestoord telefoneren in een open ruimte. U kunt kiezen voor werkplekken met scheidingswanden of bijvoorbeeld voor een belcel. Het principe is eenvoudig. Wie gebeld wordt loopt naar de belcel toe en communiceert in de cel. Doordat tegenwoordig iedereen mobiel bereikbaar is merken we dat het plaatsen van cellen in een open ruimte goed werkt. Ook is het goed voor de afwisseling tussen zittend en staand werken van de medewerker. Omdat de medewerker gebeld wordt en naar de cel toe loopt, komt deze in beweging. Een bijkomend voordeel.

Belcel systemen

Wij bieden verschillende belcel systemen. Voor wie even helemaal wil werken in stilte is een belcel met deur de beste keuze. Opgebouwd uit een houten frame, welke aan de binnenzijde is voorzien van een 40 mm dik akoestisch soundpakket van synthetische wollen, bent u even afgesloten van de buitenwereld. Voor wie alleen wil bellen kan kiezen voor bijvoorbeeld een DriVK Phonebooth. Past perfect in onder meer ontvangstruimtes en in het nieuwe werken kantoorconcept.

Specialist in callcenter meubilair

Als specialist in onder meer callcenter meubilair hebben wij dagelijks met diverse problemen te maken. Een slechte akoestiek op kantoor is daar één van. Wij staan met z’n allen bloot aan een grote diversiteit aan geluid, de hele dag door. Natuurlijke geluiden, maar ook een hele hoop mechanische geluiden of spraakgeluid van anderen. Hierdoor is er steeds meer behoefte ontstaan op kantoor aan momenten van rust, om ons te concentreren en weer energie op te doen. Om aan deze behoefte te voldoen kunnen wij een aantal oplossingen aandragen, zoals callcenter meubilair.

Bezoek onze showroom

Callcenter meubilair is vrij breed inzetbaar en daarom ook zo populair. Omdat elk bedrijf zijn eigen wensen heeft, bieden wij een ruim assortiment. Een gedeelte daarvan vindt u verder op onze website. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat u dit meubilair eens van dichtbij wilt bekijken. U kunt dan ook een afspraak maken op een kijkje te komen nemen in onze showroom. Begeleid door een van onze specialisten kunt u op deze wijze een goede keuze maken, want callcenter meubilair koopt u nu eenmaal niet iedere dag.


Een greep uit onze merken

Contact opnemen